Stel uw vraag
Winkelwagen leeg
Uw winkelwagen bevat:
U heeft nog geen producten toegevoegd aan uw winkelwagen.

Call Us:8888888888

Kantoorinrichting Limburg

Heeft uw kantoor een vernieuwd interieur nodig? Of begint u voor het eerst aan uw kantoorinrichting? Kantoormeubelen NV in Pelt (Limburg) heeft de beste opties voor uw kantoor in Limburg. Het is mogelijk al uw ideeën en wensen te realiseren in persoonlijke ontwerpen, of om onze kantoormeubelen direct online te bestellen vanuit de ruime voorraad. Onze producten zijn aantrekkelijk geprijsd maar zijn wel van uitstekende kwaliteit. Zo betaalt u nooit te veel voor een stijlvol kantoor. Daarbij bieden wij een snelle en gratis levering aan, met flexibele betaalvoorwaarden. Of u nu meubilair nodig heeft in Pelt, Hamont-Achel, Lommel, Bocholt of daar ver buiten, wij staan klaar om u te adviseren en begeleiden voor uw kantoor.

Breed en beschikbaar aanbod in kantoorinrichting

Een kantoor heeft natuurlijk kasten en tafels, maar ook voor archiefrekken, stoelen, stapelbakken, laptopkasten en andere meubels kunt u bij ons terecht. Al onze meubels zijn van uitstekende kwaliteit, afgestemd op het intensieve gebruik in een bureel. De vaste kantoorinrichting moet lang mee kunnen gaan, en het is ook belangrijk dat de zitmeubels ergonomisch zijn, omdat u zo een betere werkhouding creëert en de productiviteit omhoog gaat. Dat noemen we een win-win situatie!

Door ruim 50 jaar ervaring, hebben we gedegen kennis en kunde over het inrichten van bureaus, en weten we welke eisen er aan het meubilair gesteld worden. Naast de goede prijs-kwaliteitverhouding, zijn al onze meubels voor uw kantoorinrichting direct beschikbaar. Deze zijn terug te vinden in de webshop, waar u online kunt bestellen. Binnen één week na uw bestelling, worden uw meubels al geleverd in Limburg.

Breed en beschikbaar aanbod in kantoorinrichting

Hoe houden we uw kantoorinrichting voordelig?

Ons kantoormeubilair wordt geleverd door onze partner, CEHA Kantoormeubelen. Dit is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het vervaardigen van diverse modellen speciaal voor intensief gebruik. Ze zijn gevestigd in Breda, vlakbij de Belgisch-Nederlandse grens. Omdat dit bedrijf maar liefst 4500 m2 aan opslagruimte heeft en het zo dicht bij onze vestiging in Pelt gesitueerd is, kunnen wij u voordelige kantoormeubelen garanderen die direct leverbaar zijn. Zo houden we de prijs laag. Wist u trouwens dat de levering gratis is als de aankoopprijs hoger is dan €145.-? Dat is onze service!

Een flexibele betaalregeling voor uw kantoor

Naast onze uitgebreide webshop met kwalitatieve meubelen aan aantrekkelijke prijzen en met een snelle levering, hebben we een flexibel betalingssysteem ontwikkeld waarbij bedrijven met een BTW-nummer, en werknemers in vrije beroepen en openbare instellingen niet vooraf hoeven te betalen. Particulieren hoeven slechts 50% van het factuurbedrag vooraf te betalen en mogen de resterende helft pas na de levering voldoen.

Hulp nodig bij uw kantoorinrichting in Limburg?

Of u nu een gloednieuw kantoor gaat inrichten voor een start-up, of uw bestaande ruimte in een stijlvol jasje wil steken, Kantoormeubelen NV helpt u graag op een manier die bij u past. Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvende informatie, of om een afspraak te maken. U kunt mailen naar info@kmnv.be of bellen naar +32 (0)11 960 011, beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur. Onze vakkundige medewerkers kijken graag met u mee wat de beste mogelijkheden zijn voor uw kantoor.