Stel uw vraag
Winkelwagen leeg
Uw winkelwagen bevat:
U heeft nog geen producten toegevoegd aan uw winkelwagen.

Call Us:8888888888

Kantoormeubelen op maat

Heeft uw kantoor een nieuw interieur nodig? Of gaat u voor het eerst bureauruimte inrichten? Kantoormeubelen NV biedt u niet alleen kantoormeubelen op maat, maar ook kantoormeubelen op úw maat. Het is mogelijk al uw ideeën en wensen te realiseren in het persoonlijke ontwerp. Een persoonlijk design van uw bureau zorgt voor een aangename werkruimte en een finishing touch. Uw kantoor krijgt meteen een professionele uitstraling. Wij staan voor u klaar om u hierbij te adviseren en begeleiden!

Aanbod in kantoormeubilair

Een kantoor heeft natuurlijk kasten en tafels, maar ook voor archiefrekken, stoelen, stapelbakken, laptopkasten en andere meubels kunt u bij ons terecht. Al onze meubels zijn van uitstekende kwaliteit, afgestemd op het intensieve gebruik in een bureel. De vaste kantoormeubelen op maat moeten lang mee kunnen gaan, en het is ook belangrijk dat de zitmeubels ergonomisch zijn, omdat u zo een betere werkhouding creëert en de productiviteit omhoog gaat. Dat noemen we een win-win situatie!

Door ruim 50 jaar ervaring, hebben we gedegen kennis en kunde over het inrichten van bureaus, en weten we welke eisen er aan het meubilair gesteld worden. In combinatie met uw persoonlijke voorkeuren, kunnen we een kantoor ontwerpen dat zelfs een beetje voelt als thuis.

Aanbod in kantoormeubilair
Snelle levering van uw kantoormeubelen op maat

Snelle levering van uw kantoormeubelen op maat

Door onze centrale locatie in Pelt, kunnen we snel uw kantoormeubilair leveren. Onze bedrijfsmiddelen worden namelijk geproduceerd bij CEHA, gelegen in Breda, met een opslagruimte van 4500 m2. Dit betekent dat uw meubilair lokaal geproduceerd wordt, en een snelle levering dus gegarandeerd is. Bestellingen zijn gratis, tenzij het aankoopbedrag minder dan €145,- is. Bestellingen kunnen geleverd worden in Vlaanderen en Nederland.

De beste prijs voor uw persoonlijke kantoor

Wij voorzien u en uw personeel van een verantwoorde werkruimte, met kwalitatieve en betaalbare meubels die ergonomisch en duurzaam zijn. Omdat dit alles in samenspraak gebeurt, proberen wij u daarnaast zo veel mogelijk te ontzorgen en denken we mee aan een soepele betalingsregeling voor uw kantoormeubelen op maat gemaakt. Vaak zijn er verschillende afdelingen betrokken bij het betalen van een factuur, dat begrijpen wij. Daarom hebben we een flexibel betalingssysteem ontwikkeld waarbij bedrijven met een BTW-nummer, en werknemers in vrije beroepen en openbare instellingen niet vooraf hoeven te betalen. Particulieren hoeven slechts 50% van het factuurbedrag vooraf te betalen en mogen de resterende helft pas na de levering voldoen.

Kantoormeubelen op maat met passend advies

Of u nu een gloednieuw kantoor gaat inrichten voor een start-up, of uw bestaande ruimte in een stijlvol jasje wil steken, Kantoormeubelen NV helpt u graag op een manier die bij u past. Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvende informatie, of om een afspraak te maken. U kunt mailen naar info@kmnv.be of bellen naar +32 (0)11 960 011, beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur. Onze vakkundige medewerkers kijken graag met u mee wat de beste mogelijkheden zijn voor uw kantoor.